بهانهــــ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

این تب و لرز ها

تمامش بهانه است !


تا شاید لحظه ای دستت را بر پیشانی ام بگذاری

و حس کنم که مالک تمــام دنیــا شـده ام ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

H_M
ساعت15:12---14 خرداد 1392



سلامتی خودم

که هرکی منو دید گفت چقدر سرش شلوغه.........

ولی.........

فقط خودم فهمیدم که چقدر تنهام


نامی
ساعت17:53---25 ارديبهشت 1392
آهان خب چه خبرا راسی بچه کجابودی؟خوزستان

ღミ ســـِ ـیــآهـ مـَـ ـشــــقـٌـ ـミღ
ساعت11:22---25 ارديبهشت 1392
اشـکـ هـــآے گُستــــآخـ !



گــونهـ هــآے مـــَـלּ جـآے لیز بـآزے نیستــ !



آرامـِــشــ صورتـَـم رآ بــَرهَم نزنیــــد ...


bardia
ساعت7:05---25 ارديبهشت 1392
باران باشد
تو باشی
یک خیابان بی انتها باشد
به دنیا میگویم : خداحافظ....


camplove
ساعت20:50---24 ارديبهشت 1392
"عشق" را میتوان در "دستان خسته ی "پدر" و تو چشمای
نگران "مادر "دید ، نه در دستان یک "غریبه"..





"مادرم "راست می گفت که...
منتظر "هیچ دستی" در هیچ جای "دنیا"نباش ، "اشکهایت" را با دستهای
خودت "پاک کن "همه "رهگذرند".


تنهای اول
ساعت20:46---24 ارديبهشت 1392
چند شب پیش بعد از چند وقت خوابت را دیدم . در خوابم مهربان بودی دیگر خبر از جدایی و ناراحتی نبود ! نمیدانی
چقدر دلم میخواهد حتی برای یکبار دیگر حتی همان خواب را دوباره‎ ‎ببینم ؟ میبینی که چه به روزم اوردی که به دیدن
خوابت هم قانع شدم ؟


سلطان قلبها
ساعت17:03---24 ارديبهشت 1392
سلام خوبی موفق باششی اینم وب جدیدم
http://kafecigar.blogfa.com/


نامی
ساعت15:28---24 ارديبهشت 1392
ی سوال واقعا اسمت شبنمه؟؟

پس چرا نوشتی شبنمی؟


پاسخ:واقعا اسمم شبنم هس.ولی دوستای نزدیکم بهم شبنمی میگن


niloofar
ساعت13:12---18 ارديبهشت 1392

سلامتی خودم

که هرکی منو دید گفت چقدر سرش شلوغه.........

ولی.........

فقط خودم فهمیدم که چقدر تنهام


نامی
ساعت11:28---18 ارديبهشت 1392
دلـــــتنگـــــ کودکیـــــــمـ یـــــــادشـ بخیــــــر



قهــــــر میــــکردیــــمـ تا قیامـــتـ و لـــحظـــهــ ای بعـــــد



قیــــامتـــــ میـــشـــد


mahdi
ساعت21:55---17 ارديبهشت 1392
سلام وب بسیار زیبای داری اگه وقت کردی به من سر بزن امید وارم که خوشت بیاد و اگر مایل بودی تبادل لینک کنیمپاسخ:داشی آدرس نذاشتی

نامی
ساعت14:00---17 ارديبهشت 1392
سلام ممنون از نگاه مهربونت



سیــــــــــــــــــــــــم آخر…







ساز میزنم امشــــــــــــــــــــــــب…!







به کوری چشم دنیــــــــــــــــــــــــا….







که ســــاز مخالــــــــــــــــــــــــف میزنــــــــــــــــــــــــد


نامی
ساعت10:51---16 ارديبهشت 1392
سلاااااااااااااام مرسی عزیزم لطف کردی راسی با افتخار لینکت کردم چون وبت عالیه

محسن
ساعت21:07---15 ارديبهشت 1392
سلام شبنمی
لینکت کردم
وبن عالیه


niloofar
ساعت9:46---13 ارديبهشت 1392
سلام اینو بخونید:




البته من ننوشتما یکی برام فرستاده







ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس







http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....


محمد جواد
ساعت15:04---5 ارديبهشت 1392
گلم با تایید این پیام منا ببخش
= DD


محمد جواد
ساعت14:59---5 ارديبهشت 1392
عزیزم
بازم منه مزاحمم فقط می خواستم بهت بگم آدرس این سایتمم هست
mjh2013.mahtarin.com


ღミ ســـِ ـیــ ـآهـ مـَــ ـشــــقـٌـــ ــミღ
ساعت13:40---17 فروردين 1392
یڪ نفر همره بآב

آלּ یڪے همسفر شـعر و شمیـم

یڪ نفـر פֿــستـہ اَز ایـטּ בغـבغـہ هآ

آלּ یڪے منتظر بـوے نسیـم

همـہ هستیـم בر ایـטּ شـهر شلوغ

ایـטּ ڪفایت کہ همـہ یاב همیم

سآل نـو مبآرڪ


حسین
ساعت14:31---1 فروردين 1392
عزیزم وبلاگت مث خودت خوشگله خیلی خوشم اومد پست های باحالی گذاشتی جیگول بوسس

ღஜشبگرد تنهاஜღ
ساعت9:16---30 اسفند 1391
نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز
**♥♥سال نو مبارک♥♥**


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, 22:7 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml