تذکــــر

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

بایــــد بــــه بعضــــی پســــرا گفــــت :
آهــــای پســــر ...


حواســــت باشــــه ...!
ایــــن دختــــری كــــه بــــه تــــو دل داده ,


خیلی هــــا در " آرزوی نیــــم نگاهــــش " هستنــــد ...
لیاقــــت داشتــــه بــــاش ..............!



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت21:31---5 خرداد 1392
جالبه ممنون

niloofar
ساعت16:56---5 خرداد 1392
شیلام اجی جونم من خیلی وقته لینکیدمت

alone
ساعت13:25---5 خرداد 1392
salam merC k bem sar zadi webet khili ghashange movafagh bashi

niloofar
ساعت19:37---4 خرداد 1392
اجی؟؟؟؟
چلا منو لینک نمیکنی؟
nilofaridarbaran.loxblog.com
اینم ادرسم


alirezap1710
ساعت16:48---4 خرداد 1392
اگه خواستی کد بنر وبلاگمو بذار تو وبلاگت

ساخت کد قالب و کد های تزین وبلاگ به صورت رایگان





alirezap1710
ساعت16:42---4 خرداد 1392
لینک شدی

alirezap1710
ساعت16:33---4 خرداد 1392
ممنون سر زدی

mohammad
ساعت10:00---3 خرداد 1392
باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

نیک بنگر!

چه تفاوت دارد...


نامی
ساعت13:27---1 خرداد 1392

اغلب فکر می کنیم؛

اینکه به یاد کسی هستیم؛

منّتی است بر گردن آن شخص؛

غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم؛

اين هنر اوست نه ما؛

به یاد ماندنی بودن؛

بسیار مهم تر از به یاد بودن است؛


mahsa
ساعت11:55---1 خرداد 1392
تو را دوست میدارم
تـــو را دوست می دارم . . .
چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ... ! ؟
یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت ... !
یـا چطـور شـد که . . . ! چه فـــــــــــــــرق می کـند ؟! ...
وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . . که نمـى کـــــــــنى !!
و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . . کـه نمـــــى کـــــنم !!!


mahsa
ساعت11:55---1 خرداد 1392
تو را دوست میدارم
تـــو را دوست می دارم . . .
چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ... ! ؟
یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت ... !
یـا چطـور شـد که . . . ! چه فـــــــــــــــرق می کـند ؟! ...
وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . . که نمـى کـــــــــنى !!
و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . . کـه نمـــــى کـــــنم !!!


sahar
ساعت23:34---30 ارديبهشت 1392
سفیر آرزوهایم است

صدای قدم هایت

.

.

اگر بیایی

به حرمتت

...دنیا را وادار به سکوت میکنم


✖ ✘دختر مرداد✘ ✖
ساعت18:41---29 ارديبهشت 1392
قشنگ بود عمه جونم

❤شــــــــــــــــراب شیـــــــــــــراز❤
ساعت13:39---28 ارديبهشت 1392

بدترین حسه دنیا اینه که بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !


محسن
ساعت13:33---28 ارديبهشت 1392
خیلی عالی بود شبنم جان


mahsa
ساعت10:50---27 ارديبهشت 1392
مرا بشنوي يا نه ...
مرا جستجو کني‌ يا نکني‌ ...
من مرد خـــــــــداحـــــــافظـــــــ ي هميشــــــگي‌ نيستم ... !!!


niloofar
ساعت21:57---26 ارديبهشت 1392
من درمیان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم

میگویند خوش به حالت که خوشحالی

نمیدانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست

برای دوست داشتن من!


niloofar
ساعت20:53---26 ارديبهشت 1392
شیلام اجی شبنم
تو چلا منو لینک نمیکنی؟
من لینکت کردم توام منو بلینک


mahsa
ساعت13:36---26 ارديبهشت 1392
عجیجم ملسی که لینک کردی منم لینکت کردم بازم بهم سر بزن منتظرتم جوجو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1387برچسب:, 12:50 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml