خعلیـــــ سختهـــ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

خیلی سخته

تــو با بـــغـــض صـــحــبــت ڪنــے
بــاهاش آخرین قـــرارو بـــذارے
تـــا بـعــבش از هــــم جُدا شـیـב

 
 
امّـا اوטּ گـــوشــیــش هـــر چنـב

بیاבSMSدقیـــقہ و

SMSمــوقع خوندن

 

هـــے همــونجورے بخنده ڪه تــو בوس בارے


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:11---12 خرداد 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری خوش حال میشم به منم سر بزنی با تبادل لینک هم موافقم منتظرتم

صالح
ساعت11:26---11 خرداد 1392
شبنم خ من تو رو لینک کردم تو هم منو لینک کن فضول خانوم

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت21:37---27 ارديبهشت 1392
توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولی.... افسوس.... که رویا بود....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, 12:58 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml