تــــ♥ـــــو

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

مرد ڪه تــــ♥ـــــو باشے

زטּ بودטּ خوبــ استــ ...

از مياטּ تمامــ مذڪر هاے دنيا

فقط ڪافيستــ پاے تـــ♥ــــو درمياטּ باشد؛

نميدانے براے تــ♥ـــو خانمــ بودטּ

چه عالمے دارد...



نظرات شما عزیزان:

امیر علی
ساعت23:31---16 تير 1392
دوتارفیق عاشق یه دختر میشن،دختره میگه دوجام مشروب برای شما میارم تو یکیش زهرریختم هرکس زنده بمونه اون با من ازدواج میکنه. رفیق اولی میخوره میگه :به سلامتی رفیقم که من بمیرم تا رفیقم به عشقش برسه .رفیق دومی میخوره ومیگه: به سلامتی دوستم که، من بمیرم تا رفیقم به عشقش برسه .بعد دختره یه پیک میخوره میگه زهر تو این بود میخورم به سلامتی این دو رفیق که رفاقتشون به هم نخوره

♥Miss You♥
ساعت0:59---12 تير 1392
بازم سلام این بخش عالی تر بود ... کلا وبلاگتون خیلی قشنگه شبنم خانوم ادامه بدین و گسترشش بدین یکی از بهترین وبلاگ ها میشه ...

zeal
ساعت0:41---9 تير 1392
عاشق بهم سر بزن

بهنانه
ساعت12:26---12 خرداد 1392
کفشهایم را نده

پا برهنه میروم تا در تنهایی خود

با نگاه کردن به پاهایم عبرت بگیرم

که من کجا و تو کجا . . . !


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:24---11 خرداد 1392
آمدنت را...



سهم كدام جاده كرده اي



كه رو به هر راهي مي نشينم



خبري از تو ندارم؟


مسعود
ساعت22:30---9 خرداد 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو باعنوان دردجدایی لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي
پاسخ:عزیزم آدرس نزاشتی لطف کن ادرس بزار چشم حتما سر میزنم و لینکت میکنم


حنانه
ساعت16:06---6 خرداد 1392
شبنم جون اين آدرس وبلاگ خودمه به اين وبلاگمم سر بزن خوشحال ميشم قربونت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, 19:29 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml