بوسهـــ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

 

برایِ بارِ هزارم می خوانم :

آقای مسافر! قادرم شـــ ـــــما را با چهارده شاخه گل ســـ ـــرخ ،

یک جلد دیوانِ حافظ و به عـــــ ـــــددِ سالِ تولدتان ، بوسه 

به ماندن دعـــــ ـــــوت كنم ؟ آیا قادرم .........

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

amir aliiii
ساعت0:09---17 تير 1392
خوبه دیگه خسته شدم هر موقع وقت کردم میام فعلا بای

amir aliiii
ساعت0:08---17 تير 1392
سهم من از زندگانی هیچ بود، دل به هر کس خوش نمودم پوچ بود ، رنج غربت به تن خسته ام نشست ،درد تنهایی پشتم را شکست ، روزگارم بر خلاف ارزوهایم گذشت،یک شبی عاشق شدم سالها به پشیمانی گذشت، سر گذشت دیگران عبرتم نشد خودم عبرت دیگران شدم.

منا
ساعت23:16---16 تير 1392
سلام مرسی اجی شبنممممممممم منم لینکت کردم فدات شمممممم بووووووووووووووووس

منا
ساعت13:33---16 تير 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیمممممممممممم منتظرتممممممممممم زودبیاااااااااااااااا بهم خبر بده بووووووووووووووووووووووووووس بااااااااااااااااااااای

arash
ساعت1:29---16 تير 1392
من به امار زمين مشکوکم
اگر اين سطح پر از ادمهاست
پس چرا اين همه دلها تنهاست؟؟؟؟!!!
وبلاگت خوبه خوشحال میشم به منم سر بزنی
اگه خواستی خبر بده تبادل لینک کنیم فدات


یاشار
ساعت0:58---16 تير 1392
سلام خیلی خوشگله ب منم سر بزن مرسی

غریبه
ساعت14:21---15 تير 1392
شبنمی پـ کوجایی؟ پـ چرا نمی آیی؟

پت ومت
ساعت9:08---15 تير 1392
سلام کجایی شبنم خانوم دی سری به ما نمی زنی نکنه از انتقاد تندم ناراحت شدی عروسک

ehsan
ساعت23:36---14 تير 1392
عالی بودمرسی

نامی
ساعت15:38---14 تير 1392
گاهی دلت از کسایی میگیره که فکر می کردی با تمام آدمهای کنارت فرق دارن !



خودشون … دنیاشون … زندگیشون …



و بعد بفهمی که دنیایی ندارن که بخوان به خاطرش زندگی کنن ، این آدما وجودشون توی ذهنتم زیادیه چه برسه توو زندگیت !!!


غریبه
ساعت15:09---14 تير 1392
چه پست جالبی!


♥ ZhIlA♥
ساعت11:49---14 تير 1392
بازگشتی در کار نیست…
یک بار که برود برای همیشه رفته است…
حتی اگر برگردد ..
دیگر او نیست…!


سلام اجی بی معرفت کجایی یه سری هم به ما بزن


ღ♥ღناتگلیღ♥ღ
ساعت3:32---14 تير 1392
خیلی زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
جمعه 14 تير 1392برچسب:, 2:35 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml