زیـر بارانــــ ..

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

 

زير ِ بـــــارآטּ مے ايستَم


ميگويَند مــُـــב است ايـלּ روزهـــآ


عشـــــق بازے زير ِ بارآטּ


با اشك هاے  ابـــــر  ....


בل نِمے سوزانَم بَراے ابرے كــﮧ اَز شِدت گِريــﮧ


بــﮧ هِقـــــ هـِــــق افتاده است


בِلَم بَراے خُـــــوבَم مے سوزَد


كه از فِشار בِلتَنگــــــے


خيلي وَقت است نَفَسَـــــم بُريده بُريده و بَند است !آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت20:17---14 بهمن 1391
خوش به حال این یارو
من که چتر ندارم


علی
ساعت1:06---20 دی 1391
حوص کردم بازم امشب زیر بارون تو خیابون


به یادت اشک بریزم طبق معمول همیشه


اخه وقتی بارون میاد رو صورت یه عاشق مثل من


حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه


امشب چشمهای من مثل ابرای بهاره


نخند به حال من که حالم گریه داره


hesam jon
ساعت16:02---17 دی 1391
تو واقعا دختری؟؟پاسخ:سهلاااااام حسام خان میییسی که لینکم کردی راستی آدرس وب نزاشتی برام 2وباره بزار،این بار درس بزار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, 15:34 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml