بدهکاری....

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

تاریکی اتاقم شکسته میشود


با نوری ضعیف، لرزشی روی میز کنار تختم


چشم هایم را میمالـــــم...


a new massage


قلبم شروع به تپش میکند تا لود شود


آرزو میکنم کاش تو باشی


سکوت میکنم،چه آرزوی محالی


تو به تمام لحظه های من یک بودن بدهکاری....



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت22:36---17 تير 1392
عالی ببود مرسی

غریبه
ساعت2:31---17 تير 1392
یوقتایی آدم انقد هوای یارشو میکنه که حس میکنه الانه که بهش اس میده!!!
منم پارسال 3 روز بود که باهاش کات کرده بودم ولی یه شب دور و ور ساعت 1 نصف شب همچین حواشو کرده بودم که یهو دیدم اس اومد گوشیم انقد خوشحال شدم گفتم خدایا شکرت خودشه ولی بعد اینکه مسیج رو باز کردم دیدم ایرانسله کوفتیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, 1:13 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml