امـــــــــــــــشب بهتَرین شبه عمرمهــــــــــــ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

این شبا یکـــــــی از بهترین شبای عُمرَمه،چون خدا تو این یکی از این شبا

بهترین دوست و همدم دنیا رو برای من نازل کرد

خدا امشب یکی از بهترین فرشته هاشو برای من فرستاد

با اینکه از عشقم عمرم همدم لحظه های خوب و بدم دورم

ولی دوری این راه باعث فاصله ی قلب هامون نمیشه

نــــــــــــــــــــــــاهیدم،خواهر خوجگلم خیلی دوووست دارم

خیلی خوشحالم ک یه ستاره ی مهربون و زیبا مثل تو دارم

شبایی که دلم میگرفت تنها کسی که تا گل لبخندو رو لبام نمیشوند

دست از سرم برنمیداشت ناهید بود

تنها کسی که همه حرفام گریه هام بغض هام شکایت هام

رو فقط گوش کرد و سعی کرد ارومم کنه اون بود

ناهیدِ من،دختری هس که با لبخندم میخنده و با اشکام گریه میکنه

عشقــــــــــــــم،نفســـــــــــــــم،رفیــــــقم...خیلی دووست دارم

یادته تولدم؟؟؟؟؟؟؟؟همش زنگ میزدی،یادته برام پیام صوتی فرستاده بودی؟

با دوستات کلی براش زحمت کشیده بود اون رو بهترین روز عمرم بود

.بهترین تولدی که تو برام گرفتی

یادته با عاطی چن تا پیام فرستادی؟یادته عصبی بودم گوشیم هنگ کرده بود؟

خلوچل من خیلی دوست دارم

ناخید یادته اون شب داشتی از زیر پنجره اتاقت ب حرفای پسر همسایه که داشت

با دوست دخترش میحرفید گوش میدادی؟

بعد همه  دروغاشو برا من رو کردی کلی خندیدیم

همیــــــــــــــــــشه تو ذهنم ماندگاری

باش و برای من بمان ناهید.....

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت22:14---1 مرداد 1392
قربونت برم شبنممممممممممممممم

ღشمیم عشقღ
ساعت19:05---1 مرداد 1392
قهوه فقط دوستیم
چایی بهم اهمیت میدی
کاپوچینو عاشقمی
شیر فرد بخصوصی برات هستم
ابمیوه بهترین دوستتم
ابجو نظر خاصی نسبت بهم نداری
شراب حالت از من بهم میخوره
ودکا منو برای همیشه میخوای

اجی جون جواب اون سوال هم بگووووووووو


ღشمیم عشقღ
ساعت17:35---1 مرداد 1392
اگرادم ها شبیه نوشیدنی بودند به نظرت من کدوم بودم؟
قهوه
چایی
کاپوچینو
شیر
ابمیوه
ابجو
ودکا
شراب
جواب بده تامعنی شو بگم.


ღشمیم عشقღ
ساعت13:34---1 مرداد 1392
/ت1/ب2/ر3/ی4/ه5/ن6 /و7/
172513464
اگه تونستی بخونی جوابشو بفرست


یگانه
ساعت16:15---30 تير 1392
وقتی کسی با شما مانند یک گزینه رفتار میکند
با خارج کردن خودتان از معادله به او کمک کنید تا انتخاب هایش را محدود کند!
به همین سادگی . . .


░▒▓█ 18- ممنوع █▓▒░(شهاب)
ساعت16:38---28 تير 1392
سلام خانم بی مرام نمیشد توی مدتی که نبودم یه سری به ما میزدی ببنی مردیم یا زنده ایم.

منا
ساعت13:10---28 تير 1392
دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه،

هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه،

و اگر رفتی جای پاهات همیشه میمونه!


niloofar
ساعت11:46---28 تير 1392
همیشه به یادت هستم اما شاهدی ندارم بجز کلاغ بام خانه مان که او هم خقیقت را به تکه پنیری میفروشد
اپم


MAHDIE
ساعت22:24---25 تير 1392


Am!r HoSse!n
ساعت20:53---25 تير 1392
سلام
خوبی؟
کم پیدا ب منم سر بزن قبلا خبر رسانیت بهتر بود
شب شیک
دلم تنگ همان کسی است که دیگر حتی جواب سلامم را هم نمی دهد دلم تنگ همان کسی است که وَقتی از کنارش میگذرم دیگر به من نگاهی نمیکند دلم تنگ است...تنگ نمیدانم دیگر چطور باید میبودم که نبودم


پت ومت
ساعت10:26---25 تير 1392
.:. گــآهــﮯ بـآیــב بـפֿــنــدﮯ .:.
.:. بــآ صــِدآﮯ ِ بــُلـَنـב .:.
.:. ڪــه ڪــَر شَــوَב آســمــآטּ .:.
وَ فــَریـآב بــزَنــﮯ .:.
.:. בُنیــآ .:.
.:. نـآمـَـرבَم اَگــه بـآ ایـטּ صــבآ ﮯ פֿـنــבه نَــرَقـصـــونَـمــت (!)


یگانه
ساعت2:41---25 تير 1392
میگویند:"دل به دل " راه دارد...!پس چرا وقتی "دلم" را شکستی "دلت"نشکست؟؟!!

غریبه
ساعت2:14---25 تير 1392
خدا برات نگهش داره هرجا هستن سلامت باشن
از اینجور دوستا خیلی خیلی کم مخصوصا تو فضای مجازی پیدا میشه پس قدرشو خیلی خیلی بدون
ماجرای پسر همسایشون خیلی باحال بود بنده خدا پسره

ناهید خانوم من یکی که شاهدم شبنم این پست رو با تمام احساستش گذاشته چون خیلی طول کشید تا بذارتش ینی جوری که اگه میخوای آپولو رو هوا بفرسته تا حالا فرستاده بود

خسته نباشی شبنمم
آدم خودش گل باش دوست گلی هم مثل ناهید خانوم پیدا میکنه
برا هر دوتون آرزوی موفقیت میکنم
ایشالا همیشه به شادی و خوشی کنار هم باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
سه شنبه 25 تير 1387برچسب:, 1:23 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml