پـــَـــت و مـــَـــت

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿
+בوره اے شُـ ـבه کــہِ حاضـ ـرم جاے ” پَت ” باشَـ ـم

 

امـ ـا یــہِבوست واقِعے مِـ ـثل ” مَت “בاشتــہِ باشَـ ـم !




نظرات شما عزیزان:

پت ومت
ساعت10:20---1 مرداد 1392
در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم..
در "دلم" دلتنگی ام را...
در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...
در "لبخندم" غصه هایم را...
دل من...
چه خردساااااال است !!!
ساده می نگرد !
ساده می خندد !
ساده می پوشد !
دل من...
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !
ساده می شکند !!!
ساده می میرد !
ساااااااااااااا 足ااااااااده


پت ومت
ساعت11:15---29 تير 1392
دوس داشتم

ehsan
ساعت17:25---28 تير 1392
عالی بود مرسی

غریبه
ساعت17:15---28 تير 1392
نشستم...
خسته شدم...
دیگر قایق نمیسازم...
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد، باشد...
وقتی از تو خبری نیست...
قایق میخواهم چه کار...
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
جمعه 27 تير 1392برچسب:, 23:59 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml