دلمـ گرفتهـ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

نمی دانم از کی؟

نمی دانم چطور؟

نمی دانم چرا؟

من فقط همین قدر می دانم

که دگر مثل قبل نیستم

من عوض شده ام!!!!!!!

دلم میگیرد از

نگاه معصومانه ی عکسهایم

که با نگاه امروزم همخوانی ندارد

دلم میگیرد از

افکار پوچم که به ثانیه ای عوض میشود

دلم میگیرد از

بی تفاوتی آنان که چشمان خیس از بارانم

را می بینند و باز فکرشان را مشغول می کند

که از کی تا به حال

قطره های باران هم شور شدند!

دلم می گیرد از...

خدایا می خواهم باز گردم

راهی هست هنوز؟
آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

tara
ساعت11:36---21 دی 1391
baba eyval che kardi mer30 golam az in k behem sar zadi asal man linidameta age khasti manoo blink

علی
ساعت1:07---20 دی 1391
چه زیبا.. گفتم دوست دارم! چه صادقانه.. پذیرفتی! چه فریبنده.. آغوشم برایت باز شد!


چه ابلهانه.. با تو خوش بودم! چه كودكانه.. همه چیزم شدی! چه زود..مرا ترك كردی!


چه ناجوانمردانه.. نیازمندت شدم! چه حقیرانه.. واژه غریب خداحافظی به من آمد!


و چه بیرحمانه.. من سوختم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, 15:34 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml