فراموشی اجباری..

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ

ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ!!



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت0:49---12 مرداد 1392
وبلاگت قشنگه دوستم
موفق باشي
به وب منم بيا


ehsan
ساعت13:17---6 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

░▒▓█ 18- ممنوع █▓▒░(شهاب)
ساعت16:03---3 مرداد 1392
فقط خواستم بهت سر بزنم نگی رفیقم بیمرامه وسلام.

liya
ساعت14:44---3 مرداد 1392
هر انچه هست و هر انچه بود.هر انچه ديروزمان را ساخت و به فردا فردايي بخشيد

امروز خواهد مرد. من ميترسم . من از خاطره شدن بيم دارم. از گم شدن در قلب

ثانيه ها.مرا به دست خاطره ها مسپار.كه نمي خواهم امروزم واقعيت باشم و فردا خاطره

.بگذار در طلوع هر سلام خورشيد چشمانت جاري باشم

كه تو براي من بال پروازي


ღشمیم عشقღ
ساعت14:26---3 مرداد 1392
اخ جوووووووووون تفلد تفلئ ت مبالک عمو جونم بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشیییییییی

mohammad
ساعت9:25---3 مرداد 1392
❤very nice!
❤سایه بهترین دوست من است نه خیانت بلد است نه سرعت
سایه مال من است سایه ی من است و هیچگاه از پیشم نمیرود❤
لینکم کن لینکت کنم♥


SAJAD
ساعت5:55---3 مرداد 1392
سلام اجی دیدی تو اشتباه خوندی خخخ دوباره نظرم بخون

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:35---2 مرداد 1392
ممنون که لطف کردی .بهم سرزدی.
امیدوارم بهم برسین...


SAJAD
ساعت22:30---2 مرداد 1392
سلام اجی شبنم مرسی سر زدی راستی داداش لینکت کرد بلینک

natalie
ساعت17:11---2 مرداد 1392
من مطالب وبت رو خیلی دوست دارم
به منم یه سر کوچولو بزن


غروب تنهایی
ساعت16:21---2 مرداد 1392
کاش مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و

زنان شوکت زن بودنشان را؛

کاش مردان همیشه مرد باشند و

زنان همیشه زن!

آنگاه هر روز نه روز “زن”،نه روز “مرد”

بلکه روز “انسان” است…...

عمریستــ خـ‗__‗ــودم را به خریتـــــــ زده ام ….

دلــم برای آن روی سگــ‗__‗ـــم تنگــــــــ شده…...

چه اســــارت بی افتخــــاری است در بنــــد حــــرف این و آن بــــودن . . ....


یسنا
ساعت13:30---2 مرداد 1392
عزیزم
منم با افتخار لینکت کردم گلم


•*♥*•گرگ بي مهتاب•*♥*•
ساعت13:26---2 مرداد 1392
شما هم لينک شديد

arash
ساعت13:16---2 مرداد 1392
روزی خواهیم فهمید از زندگی چیزی نداریم جز خاطراتی که رهایمان نمی کنند.
ممنون سر زدی


•*♥*•گرگ بي مهتاب•*♥*•
ساعت13:15---2 مرداد 1392






اگه تمايل داشتي با هم تبادل لينک داشته باشيم


•*♥*•گرگ بي مهتاب•*♥*•




یسنا
ساعت13:14---2 مرداد 1392
عزیزم مرسی اومدی پیشم خوشحال شدم
منم بهش تبریک میگم سلامت باشه همیشه
اگه دوس داشتی لینکم کن بعد خبرم کن تالینکت کنم


ღشمیم عشقღ
ساعت13:05---2 مرداد 1392
باشه اجی شبنممممممم غریبه عمووووووووووجونمه حتما میامممممممممم

ღشمیم عشقღ
ساعت12:36---2 مرداد 1392
سلامممم اجی شبنم تولدش مبارک باشه:ایشاللله صدسال زنده باشه

یگانه
ساعت8:43---2 مرداد 1392
شـده ام مـعـادلـه ی چنـد مَـجهولـی !

ایـن روزهـا هـیـچ کـس از هـیـچ راهـی مـرا

نـمـیـفهمـَد...


امیرعباس
ساعت0:15---2 مرداد 1392
شبنمم ممنون از لطفت گلم

عشقم بدون که خیلی عزیزی برام جوری که اگه دنیا هم بخواد مانع رسیدن من به تو بشه مقابلش می ایستم و برای رسیدن به عشقم همه سعیمو میکنم تا آخرین لحظه ای که نفس میکشم..!
یا میرســـــــــم یا میمیــــــــــــرم

همه زندگیمی ای تنها امید زنده بودنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, 1:22 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml