امیــــــــــــد...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

من نااميد نيستم!!!

هر شب پر از اميد ميخوابم...

هر شب ميخوابم به اميد اينکه ديگر بيدار نشوم!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت13:16---6 مرداد 1392
اگر عشقت لیاقت داشت که تا اخرش وایمیستاد واقعا چی بگم برای ادم بی ارزشی مثل امیر ناراحت نشو

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:04---5 مرداد 1392
بـــــــﺪﺗﺮﯾﻦ ﮐـــــــﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻧﻔــــــﺮ ﻣﯽ ﺗــــــﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﺩﻟــــــﺖ ﺑﮑﻨــــــﻪ
ﺍﯾﻨــــــــﻪ ﮐــــــــﻪ ﺑﺎﻋــــــــﺚ ﺑﺸــــــﻪﺩﯾﮕـــــــــﻪ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨــــــﯽﺍﺯ ﺑــــــﻮﺩﻥ ﻫﯿﭽـــــــﮑﺲ.ﺳـــﺨﺘﻪ ﺑــــﺨﻮﺍﯼ ﻧــــﺒﻮﺩﻥ
ﮐـــسی رﻮ ﺑــــﺎﻭﺭ ﮐﻨﯽ،ﮐـــﻪ ﻣـــﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺑــﺎﺷﻪ.ﺍمــــﺎ ﻧــــــﺨﻮﺍﺳﺖ


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:04---5 مرداد 1392
در چشمانم تنهاییم را پنهان می کنم

در دلم دل تنگی ام را

در سکوتم حرف های نگفته ام را

در لبخندم غصه هایم را

دل من چه خرد سال است ، ساده مینگرد

ساده میخندد و ساده میپوشد

دل من از تبار دیوار های کاهگلی است

ساده می افتد

ساده می شکند

ساده می میرد . . .


♥ پسرک♥
ساعت15:16---5 مرداد 1392
به به....

تولد تولد تولدش مبارک

مبارک مبارک تولدش


یگانه
ساعت8:36---5 مرداد 1392
همیشه باشی خسته میشوند ،
همان هایی که اگر نباشی میگویند: بی معرفتی.


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:27---4 مرداد 1392
چند وقتیست
هر چه می گردم
هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...
آپـــــــــــــــــــــــم


ehsan
ساعت15:45---4 مرداد 1392
اپممممممم

amin
ساعت4:35---4 مرداد 1392
سلام امیدوارم خوب باشید..طاعات و عبادات قبول حق
نمیخوام تعریف کنم اما انصافا قشنگه
شما هم اگر دوست داشتید به من هم سر بزنید و نظرتون بگید خوشحال میشم
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟
اگر موافقی منو با اسم تنهاترین عشق روزگار بلینک منم شما رو لینک میکنم
منتظر حضورتون هستم
تنهاترین عشق روزگار


یگانه
ساعت4:02---4 مرداد 1392
سلام شبنم جونم ، تولد عشقت مبارک،امیدوارم به هم برسید و زندگی عاشقانه ای داشته باشید.

یسنا
ساعت2:21---4 مرداد 1392
گفتی بازی برد و باخت دارد..
ولی زبانم بند آمد بگویم " من بازی نکردم"
من با تو زندگی کردم لعنتی..
^^^^^^^^^^^^^^^^
تولد عشقت مبارک. خوشبخت شین..


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت1:42---4 مرداد 1392
لینکی عزیزم
تولدت عشقتم مبارک فدات


امیرعباس
ساعت22:08---3 مرداد 1392


•*♥*•گرگ بي مهتاب•*♥*•
ساعت21:43---3 مرداد 1392
دنيا جاي گذر است
نامهرباني سوغات گذر است

ميگذرد تلخي روزگار
مي سوزاند قلبت را آذگار
..........
گله نکن بسوز فقط
حرفي نزن سکوت کن و بس
.............
من گرگ بي مهتاب روزگار
به ناچار هستم ولي تلخ اين روزگار
....
تولدش مبارک


ehsan
ساعت16:37---3 مرداد 1392
تولدش مبارک

غریبه
ساعت15:41---3 مرداد 1392
عشقمی شبنم نفسی برام
شبنمم وقتی تورو دارم کادو رو میخوام چیکار
تو خودت بهترین کادویی واسم نفســـــم
ادم وقتی کسی رو دوست داره نمیدونه احساساتشو چجوری بیان کنه چون اونو خیلی خیلی دوست داره میدونم که تو هم اینجوری هستی الان
چون منم اینجوریم فقط میتونم بگم
خیلی دوست دارم شبنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, 1:24 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml