از چی بتــرسم؟؟

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

 موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم، موقعی که نگات

 کردم ترسیدم باهات حرف بزنم، موفعی که باهات حرف زدم ترسیدم

 نازت کنم، موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم، حالا که

 عاشقت شدم می ترسم از دستت بدم...

گلم من که تو رو از دست دادم...دیگه باید از چی بترسم؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت13:14---6 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, 1:33 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml