مستراح

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

  تقصیر از ما نیست .
بعضیا خودشون دلشون میخواد “ یادگاری ” باشن پشت در مستراح عمومی !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

hagheshe
ساعت1:55---25 مرداد 1392
harki ke khianat kone layeghe hamun shere hata to hata man albate age khianat karde bashim! kolan unayi ke khianat mikonan az goh ham kamtaran
Hala bebin kojaye kari!


hagheshe
ساعت23:40---24 مرداد 1392
بر سنگ سپيدي نشسته بودم و شوق حضورت را مشتاقانه مي طلبيدم... باد فرارسيدنت را به مشام جان نواخت و من از خود بيخود شدم... دقايقي بعد زانوهايم لرزيد و من سرخ شدم!! زرد شدم و تو آمدي!... من سيفون را کشيدم آب تو را برد
پاسخ:خخخخخخخ عالی بود.دمت جیز عامو


ehsan
ساعت11:23---24 مرداد 1392
جالب بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, 1:37 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml