این حرف دلمه!

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

گیرم تمام دنیا بگوید ما مال هم نیستیم

... گیرم برای زیر یک سقف رفتن عشق آخرین معیار این جماعت باشد

... گیرم دوست داشتن بدون سند حرام باشد

!!!عجیب باشد

 ... گیرم تا اخر عمر تنها بمانم

 ... گیرم هرگز دستانم در دستانت قفل نشود

... گیرم آغوشت هیچ گاه مال من نشود

...اما من

...گیر این گیرم ها نیستم

!!! من تا ابد گیر چشمان توام

...گیر دوست داشتنت 



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت15:57---27 مرداد 1392
سلام سلام
باوبت ازطریق وب نیلوفراشناشدم
عالیه ,fj
منتظرت توی وبلاگم هستم
اگه دوس داشتی لینک کن وبگولینکت کنم


ehsan
ساعت11:23---27 مرداد 1392
عالی بود مرسی

اسماعیل
ساعت23:26---26 مرداد 1392
عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, 22:53 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml