بازم مینویسم .....واسه ی دلم

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

حالا که رفته ای ....

                            به چشمهایی ...


که چیزی جز تـــــــــــــــــــــــــو  را نمیپرستند .......


چه بگویم..........؟؟!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

♥...گل پسر...♥
ساعت10:52---24 دی 1391
مرسی عزیزم

♥...گل پسر...♥
ساعت10:23---24 دی 1391
مرسی که شبنم جان سر زدی...
خیلی خوشحالم کردی
در ضمن لینکت کردم


♥...گل پسر...♥
ساعت23:05---23 دی 1391


EAS2
ساعت2:11---23 دی 1391
دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی
چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا
بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود …

همه چی عالی بود تو هم به من سر بزن
منتظر مااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا


اس ام اس های داغ داغ
ساعت17:33---22 دی 1391

سلام دوست عزیز ...

وبلاگ زیبایی دارید ، خسته نباشید ...

خوشحال میشم به من هم سری بزنید ...
ممنون که بهم سر زدی

منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ...


الناز
ساعت15:15---22 دی 1391
سلام شبنم جون
خسته نباشی
ممنون بابت مطالب خوبت
خوشحال میشم لینکم کنی
موفق باشی


پرنسس
ساعت23:01---20 دی 1391
عشق مثله قصه است



با یکی بود شروع میشه


با یکی نبود تموم میشه
.....................................................
سلام.خوبی؟
بپر بیا تولد گرفتم بدوووووو!!!
منتظرتما...


علی
ساعت0:58---20 دی 1391
این روز ها وقتی دلتنگ صدایت می شوم
خودم را مخاطب ترانه های عاشقانه قرار می دهم ...


علی
ساعت0:57---20 دی 1391
میرومُ
این بار
رفتنم را
خوب تماشا کن
شاید. . . !
............دیگر
هرگز
آمدنم را به چشم نبینی .


سپتا
ساعت1:14---19 دی 1391
یه روزتوی جهنم میبینمت
توبه جرماینکه منو به خودت وابسته کردی و رفتی
ومن به جرم اینکه خداروول کردم
توروپرستیدم
وبت عالیه عزیزم


امیرحسین
ساعت14:04---18 دی 1391
سلام شبنم جان ممنون که بهم سر زدی . منم اومدم بهت سر زدم . من تو رو با عنوان وبلاگت لینک کردم تو هم منو با عنوان ღ♥ღ اشــک پــنــهــــان ღ♥ღ ، لینک کن . لطفا همینطوری که نوشتم توی لینکت اسممو بنویس . ممنون
خداحافظی نمیکنم برای اینکه بدونی بازم بهت سر میزنم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, 16:36 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml