xx گاهی

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

یه شبایی هست هی بیدار می مونی با خودت میگی :


الانه که زنگ بزنه ...الانه که اس بده ...الانه که ...


وهمین روال ادامه پیدا میکنه ...تا زمانیکه باورت میشه"واقعا رفته"


تو این زمون کاش می شد یقه احساسمونو بگیریم

بزنیم توگوششو بهش بگیم خفه شو اسکل تا الان هرچی کشیدم بخاطر توبوده.....


یا حداقل کاش می شد


از گوشیمون بشنویم“مشترک مورد نظر آدم نمیباشد … لطفا قطع کنید”



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت18:06---14 بهمن 1391
ز چشمانم هرچه دور افتی به دل نزدیکتر باشی ، تو را کی می تواند روزگار از یاد من گیرد .
من که بهت سر میزنم عزیزمممممممم


بنده خاکی
ساعت17:59---29 دی 1391
سلام عزیزم....
مممنونم که به وبم سر زدی...
من تو رو با افتخار تموم لینکت کردم ....


الناز
ساعت2:49---29 دی 1391
اخی خیلی جالب بووووووووووووووووووووووووووووو د

ژیلا
ساعت14:00---28 دی 1391
عشق”بها”داردمنوتوبودیم ویک دریاعشق….حال من هستم ویک اشک جاری!!!اری عشق بهادارد…

yousef
ساعت9:06---28 دی 1391
سلام شبنم جون
عزیزم این مطالبت واقعا قشنگ بود نفس
موفق باشی


سلطان قلبها
ساعت23:07---27 دی 1391

دلـم احسـاس غـم دارد در ایـن انبـوه ویـرانـی

کــمی تـا قـسمـتی ابـری و شـایـد بـاز ***بـارانـــــــ***ی

پـراز دلتـنگی و سردی پـر از احسـاس پایـیزم

واین دلتـنگی من را تو از بغضم نمی خوانـی؟



در این تاریکی و وحشت سیاهی های بی پایان

کسـی دستم نمی گیرد درایـن اوضاع بحـرانی؟



میـان درد و تـنهایـی ، رهایـم کـردی و رفـتی؟

طلوع سبز بودی آری ، غروبت سردو طوفانی



زمســتانـم ، بهـار من نگــاه مهـربــانی کــن

کـه سرمـای وجـودم را فـقط تـنها تـو می دانـی


امیرحسین
ساعت22:26---27 دی 1391
لطفا لینکمو اینطوری اصلاح کن ==-> ღ♥ღ اشــک پــنــهـــان ღ♥ღ دقیقا همینطوری که نوشتم بلینک شبنمووووو

امیرحسین
ساعت22:01---27 دی 1391
سلام ، وبت واقعا زیباست . امیدوارم روز به روز موفق بشی. ممنون که بهم سر زدی و نظر گذاشتی ، اگه به وبم اومدی میتونی عضو بشی و برام مطلب ارسال کنی تا با اسم خودت در قسمت موضوعات بذارم ، میتونی اسمتو آخر مطلب ارسالیت بذاری و لینکش بدی به وب خودت اگه هم نتونستی لینک بدی من خودم لینکش میدم . راستی یادت نره اومدی توی وبم حتما رای بده هرچند که شاید ارزششو نداشته باشه ، رای دادی خبرم کن . اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم ღ♥ღ اشــــک پـــنـــهـــــان ღ♥ღلینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم؟ فقط اگه خواستی بلینکی لطفا دقیقا همینطوری که نوشتم لینکم کن !
منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم


علی
ساعت16:27---27 دی 1391
مشکل اینه ادم های با احساس گیر ادم های بی احساس میفتن

بنده خاكي
ساعت14:58---27 دی 1391
ببخشيد يادم رفت اسمو ادرسمو برات بزارم...

EAS2
ساعت15:22---26 دی 1391
طالع بخت مرا هیچکسی یار نبود / پشت من را بخدا ذره ای دیوار نبود
همه از پشت زدند بر کمرم خنجر را / جاده شانس من از کودکی هموار نبود . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, 15:18 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml