✘نبودنش را ب رخمـــ نکــــــش✘

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

حذف ڪردن آدمها 

 از زندگیتان به این معنے نیست ڪه  

 از آنها متنفرید 

 معناے سـاده اش این است ڪه  

 براے خـودتان احترام قائلید...  

 هــــ ـــر ڪــ ــس قرار نیــ ــست 

 تــ ــا ابـــ ـــد با شما بـــ ـــمانــ ــد...  

 شڪستن בل בخــترے ڪه عـــاشــق توست 

 

 ڪـار سـ ــاבه ایــست 

 

 اگـر راست میگــویے 

 

בل בختــرے را بشڪــن ڪه تـو عـاشقش هستــــی... 

 آنقدر ڪه براے تو بوده ام 

 

 ڪه دیگر من برایم غریبه است 

 

اینگونه است ڪه وقتے میروے میمیرم 

 

 چون نه تو را دارم ... 

 

نه خودم را 

 بس ڪن ساعت ، دیگر خسته شده ام …

 

 آره من ڪم آورده ام … 

 

خودم میدانم ڪه نیست … 

 

اینقدر با صدایت ، نبودنش را به رخم نڪش !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, 17:8 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml