√ ولے مــَכּ دیگـﮧ פֿــَــســتـٍــﮧ شدґَ ...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

"اجـازه פֿـُـدا ؟؟

 میش
ـﮧ
مــ
טּ ورقـمـو بـدґَ ؟؟

مـیـدونـَمْــ ـ  وقـتـِــــ‗__‗ـ‗__‗ـ‗__‗ــــــ  اٍمـتـحـاטּ تـَمـوґ نشُـده !!

ولے مــَכּ دیگـﮧ פֿــَــســتـٍــﮧ شدґَ !!"



نظرات شما عزیزان:

حمید رضا
ساعت14:40---10 بهمن 1391


ali
ساعت14:37---10 بهمن 1391
خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ، ولی حیف که من زاده ی امروزم ، خدایا جهنمت فرداست ، پس چرا امروز می سوزم ؟

شبنم جون بیادتم


حمید رضا
ساعت14:32---10 بهمن 1391


بنده خاکی
ساعت19:28---5 بهمن 1391
گفت :جبران می کنم . گفتم کدام را
عمر رفته را
روح شکسته را
دل مرده اما تپنده را
حالا من هیچ ...
... جواب این تار موهای سپید رامی دهی
نگاهی به سرم کرد وگفت
وای خبرنداشتم
چه پیرشدی
گفتم :جبران میکنی
گفت: کدام را !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, 16:16 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml