بوســـــــــــــــــــــــهـ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

 


!شاید

 

!روزی

 

 !جایی

 

!...بوسه ای از لبانت ربودم که سهم خودم بود

 



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت19:52---11 خرداد 1392
slm.web khobi dariiiii b me ham dsar bzan

بهنانه
ساعت10:07---9 خرداد 1392
سلامممممم خوبی ؟خوشی عجقممممم عالی شده وبت به من سربزن منتظرت هستم فدا مدا

فرهاد
ساعت21:40---5 خرداد 1392
جالبه ممنون

yousef
ساعت9:16---25 اسفند 1391
سلام

arman
ساعت17:00---24 اسفند 1391
در آغوشت که جای میگیرم عمیق تر گناه میکنم؟؟؟؟



من این جهنم را که هوای بهشتی دارد با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد عوض نمیکنم




تو چه میفهمی حالو روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزانذ!




بار ها میتوانستم مچت را بگیرم اما دستت را محکم تر گرفتم!




اینبار تو بگو دوستت دارم




نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید...




عيدتونم پيشاپيش مبارك


تنهای شیطون
ساعت10:35---24 اسفند 1391
سیلوم عسیسم یه سیلوم شیطونی از تنهای شیطون
گلم امیدوار بیدم ایام عید به کامت بوشه جیگملم
اب دستته بذار زمین بدو بیا پیشم که یه جشن وداریم جشن وداریم جشن تفلده هااااااااااااااااااااااااااااا اا...
بدو بیا که کلی خوش وذگره
کادو و نظر یاااااااااااااادت نرررررررررررررره
تازشم4تا پست جدید جالب هم زیر پست تفلد داریم واسه همشون ازت نظر وخوامااااااااا پس اون انگشت قشنگتو خوب بکار وگیر گلم
عسیسم منتظرت بیدم جیگملم


♥...گل پســــر...♥
ساعت1:30---18 اسفند 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, 23:41 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml